Jaké jsou typy videa?

Inu, je jich hodně. Proto si v následujícím článku představíme jen ty opravdu nejdůležitější videa, na která narazíte nejčastěji.

tyoy krátkého porezentačního videa

Produktové video

Je v dnešní době naprostý základ. Jedná se o krátké video sloužící k představení firmy nebo jednotlivého produktu. Nepřesně se mu říká také firemní video nebo promo video.

produktové firemní nebo promo video

V roce 2012 se online videa stala nejrychleji rostoucím reklamním formátem na světě s téměř 55% meziročním nárůstem tržeb. A odtud už dělí jen malý krůček k velkému nákupu.

  • Průměrná užitnost jednoho videa je 4 roky, což z něj činí velmi výhodnou investici.
  • Lidé si vaši značku snáze zapamatují, když o vás shlédnou poutavé video.
  • A 90 % lidí, kteří dokoukají video do konce, klikne na link, který se nachází na konci videa.

A odtud už je dělí jen malý krůček k velkému nákupu.

Explainer video

Vychází ze slova explain, což znamená vysvětlit.
Explainer video vám usnadní komunikaci se zákazníky, když:

  • Máte složitý produkt, který většina lidí nechápe?
  • Zabere vám půl hodiny, než všem vysvětlíte, co vlastně vaše služba dělá?

Dobře udělané explainer video váš problém vyřeší. Proč? Protože zapojí i vizuální stránku, ze které divák vstřebá informace mnohem rychleji. A jaká explainer videa jsou nejlepší? No přeci kreslená 😉

Kickstarter video

Poměrně nový typ videa, pro které se rozhodne každý, kdo to se svou crowdfundingovou kampaní myslí aspoň trochu vážně. 

Zaujměte svým produktem ve videu a máte napůl vyhráno. Důležitý je příběh, protože lidé příběhy milují už úplně od začátku všech… lidí.

Pro inspiraci koukněte na úspěšná crowdfundingová videa a držte se alespoň rámcově konceptu:

  • Ilustrovat problém
  • Ukázat řešení s vaším produktem
  • Zdůraznit výhody
  • Call-to-acion

Potřebujete video?

Ozvěte se nám a my si s vámi rádi nezávazně popovídáme o vašem projektu.

+420 604 660 482

hello@60seconds.cz

Pekařská 12, Brno