Jaké jsou typy videa?
Inu, je jich hodně. Proto si v následujícím článku představíme jen ty opravdu nejdůležitější videa, na která narazíte nejčastěji.
Produktové video
Je v dnešní době naprostý základ. Jedná se o krátké video sloužící k představení firmy nebo jednotlivého produktu. Nepřesně se mu říká také firemní video nebo promo video.
V roce 2012 se online videa stala nejrychleji rostoucím reklamním formátem na světě s téměř 55% meziročním nárůstem tržeb. A odtud už dělí jen malý krůček k velkému nákupu.
- Průměrná užitnost jednoho videa je 4 roky, což z něj činí velmi výhodnou investici.
- Lidé si vaši značku snáze zapamatují, když o vás shlédnou poutavé video.
- A 90 % lidí, kteří dokoukají video do konce, klikne na link, který se nachází na konci videa.
A odtud už je dělí jen malý krůček k velkému nákupu.
Explainer video
Vychází ze slova explain, což znamená vysvětlit.
Explainer video vám usnadní komunikaci se zákazníky, když:
- Máte složitý produkt, který většina lidí nechápe?
- Zabere vám půl hodiny, než všem vysvětlíte, co vlastně vaše služba dělá?
Dobře udělané explainer video váš problém vyřeší. Proč? Protože zapojí i vizuální stránku, ze které divák vstřebá informace mnohem rychleji. A jaká explainer videa jsou nejlepší? No přeci kreslená 😉
Kickstarter video
Poměrně nový typ videa, pro které se rozhodne každý, kdo to se svou crowdfundingovou kampaní myslí aspoň trochu vážně.
Zaujměte svým produktem ve videu a máte napůl vyhráno. Důležitý je příběh, protože lidé příběhy milují už úplně od začátku všech… lidí.
Pro inspiraci koukněte na úspěšná crowdfundingová videa a držte se alespoň rámcově konceptu:
- Ilustrovat problém
- Ukázat řešení s vaším produktem
- Zdůraznit výhody
- Call-to-acion
Potřebujete video?
Ozvěte se nám a my si s vámi rádi nezávazně popovídáme o vašem projektu.